Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

пʼятницю, 18 квітня 2014 р.

"Я хочу бачити життя!"

В Україні розпочався збір коштів на лікування дітей із вадами зору. Акція "Я хочу бачити життя!" фонду "Серце до серця" проводиться в Україні з 2007 року. Цьогорічний збір коштів - за програмою з боротьби зі сліпотою Всесвітньої організації охорони здоров'я, яку оголосили ще 2008 року. Цього року акція проходить з 7 по 27 квітня.
За даними Міністерства охорони здоров'я України, щороку у нас втрачають зір (гірше стають бачити) близько 450 тисяч дітей шкільного віку. Вроджені вади, комп'ютерне наватнаження, напруження під час навчання, несприятлива екологія - ось основні причини.
- Принцип роботи фонду ми перейняли від наших польських колег, для яких така практика допомоги іншим стала звичною. Всі волонтери і координатори акції в регіонах працюють у нас на добровільних засадах. Вони збирають кошти, потім перераховують їх на спеціальних рахунок і звітуються чеком перед фондом. Цього року ми підготували одну тисячу скриньок, і кожен може прийти до нас, зареєструватися, отримати скриньку і збирати кошти у себе на роботі, в магазині, серед знайомих - де завгодно, - розповіла голова правління фонду "Серце до серця" Євгенія Баранська.

Тих, хто хоче стати волонтером, організатори запрошують прийти в офіс фонду "Серце до серця" за адресою: м.Київ, вулиця Рейтарська, 9. 

Джерело: Миколюк, Оксана "Я хочу бачити". Україна збирає кошти для лікування дітей із вадами зору / Оксана Миколюк // День. - 2014. - №70 (17 квітня).

Немає коментарів:

Дописати коментар