Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

середу, 14 січня 2015 р.

Василь Симоненко: профіль на тлі покоління

Як мені даровано багато, 
Скільки в мене щастя, чорт візьми!
На землі сміятись і страждати,
Жити і любить поміж людьми!
В.Симоненко

Василь Симоненко... Поет, патріот. Він понад усе любов рідну Україну, вона для нього -святиня, а відданість їй - його обов'язок і щастя. Йому судилось коротке життя - всього 28 років, та тепер за нього говорить його поезія.
8 січня до 80-річчя від дня народжнення поета в бібліотеках нашого району відбувся загальносистемний Симоненків день "Василь Симоненко: профіль на тлі покоління".
Бібліотека імені В.Чкалова оформила виставку-портрет "Я для тебе горів, український народе!" та провела голосні читання творів поета.
Живий голос Василя Симоненка у день його 80-річчя звучав в бібліотеці імені І.Багряного з аудіо видання "Класики української літератури", започаткованого Миколою Томенком.
 
"Сурмач знедоленого покоління" - виставка - портрет в ЦРБ імені Ф.Достоєвського.
 
Бібліотекарі БСЧ імені О.Гончара провели обговорення поетичних творів В.Симоненка біля ювілейної виставки-вшанування. Користувачі бібліотеки обмінювалися враженнями від прочитаних віршів поета. 
 
Літературний портрет "Народ мій є, народ мій завжди буде" підготувала бібліотека імені О.Донченка.
Бібліотека імені В.Чапаєва підготувала літературну виставку "Василь Симоненко: в дорозі до себе, до України, до істини..."
В бібліотеці імені О.Новікова-Прибоя відбувся вечір пам'яті "Україно, я з твоїм ім'ям вмираю, я в твоєму імені живу" та оформлено книжково-журнальну витсавку "Україно! Ти моя молитва. Ти моя розлука вікова..." 
Бібліотека №11 підготувала виставку - портрет "Метеор щирості".

Немає коментарів:

Дописати коментар