Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

середу, 1 лютого 2017 р.

Люблю тебе, мій Криме!

Крим. Гори, море, ліси... Заповідники, заказники, пам'ятки архітектури зі змішаними стилями Близького Сходу, Візантії, Вірменії... Історичний Бахчисарай з ханським палацом, Нікітський ботанічний сад, Ластівчине гніздо, Кримськотатарський музей мистецтв, Неаполь Скіфський, Генуезька фортеця... Тропічні інжири, гранати, мигдаль, персики, виноград... ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, МІЙ КРИМЕ!

"Люблю тебе, мій Криме!" - загальносистемний інформаційний репортаж в бібліотеках Солом'янки. 
Віртуальну подорож "Крим, який ми любимо" здійснили користувачі БСЧ імені О.Гончара.
Про морську тематику в творчості І.Айвазовського дізналися читачі, переглянувши тематичну виставку в бібліотеці "Солом'янська" "Море - це моє життя".
Цікаву інформацію з історії кримськотатарсько-українських відносин дізналися юні читачі бібліотеки імені І.Багряного під час години цікавих повідомлень "Агатангел Кримський - дослідник історії Криму"
Книжково-ілюстративну виставку "Туристичні маршрути Криму" оформила бібліотека імені О.Довженка.
"Наш Крим - благословенний край на півдні України" - тематична викладка та інформаційний репортаж в бібліотеці №13
Люди думають про Крим, пишуть про Крим і живуть ним - дехто у спогадах, хтось - в літературних творах. 
Мій гордий Криме, ти - це Україна.
Я твоя мати, ти - мій рідний Син.
За тебе молюсь, Криме, на колінах,
Бо ти один такий, мій гордий, але рідний Син.
                                                              Christina

Немає коментарів:

Дописати коментар