Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

середу, 5 грудня 2018 р.

Може зламатися тіло, але дух - ніколи

Воскресайте камінні душі,
Розчиняйте серце і чоло,
Щоб не сказали про вас грядущі:
Їх на Землі не було.
(В.Симоненко)
Що це таке? Коли воно є,— марно тратимо, не дбаємо, а коли його не стане — віддали б усе, щоб повернути назад. Так, здоров’я.
На запитання «Що таке здоров’я?» сучасна наука налічує близько 300 визначень.
Здоров’я — це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів, психологічне, соціальне та духовне благополуччя.
Здоров’я — це одне з основних джерел радості, щасливого і повноцінного життя.
На уроках з курсу «Основи здоров’я» дітям розповідають, що здоров’я можна зобразити у вигляді квітки із чотирма пелюстками. Перша пелюстка — це фізичне здоров’я, друга — соціальна складова, третя — психічна і четверта — духовна. Якщо зірвати хоча б одну пелюсточку, ця квітка не буде повноцінною, так само як і людина, утративши хоча б якусь зі складових здоров’я. 
1992 року в кінці Десятиліття інвалідів, оголошеного Організацією Об’єднаних Націй (1983–1992) Генеральна Асамблея оголосила 3 грудня Міжнародним днем інвалідів.
Його проведення спрямоване на посилення уваги до проблем інвалідів, захисту їх гідності, прав і благополуччя, привернення уваги суспільства до переваг, які воно отримує від участі інвалідів в політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Мета, заради якої був проголошений цей день, - повне і рівне дотримання прав людини і участь інвалідів в житті суспільства.
До Міжнародного дня людей з інвалідністю в бібліотеках Солом'янки був проведений день партнерства "Може зламатися тіло, але дух - ніколи".
 
Урок доброти "Людина починається з добра" провела бібліотека імені О.Донченка. 
На запрошення Центру медичної реабілітації клініки імені Павлова співробітники бібліотеки імені О.Новікова-Прибоя приготували і провели бесіду «Перемога над собою – найважливіша» про видатних людей з обмеженими фізичними можливостями, які збагатили людство своїми досягненнями.
"Особливі особистості: Людвіг ван Бетховен та Луї Брайль". У Міжнародний День людей з інвалідністю про двох, з великої кількості «особливих особистостей», дізналися школярі, що в цей день навідалися в бібліотеку імені І.Багряного.

Немає коментарів:

Дописати коментар