Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

понеділок, 1 червня 2020 р.

Києве мій!

День Києва - визначана дата для мешканців столиці. Цього року він відбудеться без масових гулянь та концертів. Та попри все, Бібліотеки Солом'янки підготували для своїх користувачів онлайн-активності.
Подивитись на сучасний Київ у світлі давніх історій та легенд, дізнатися про містичні історії, що відбувалися в Києві, побувати на справжнісінькій Лисій горі, здійснити віртуальну екскурсію Києвом запропонувала своїм користувачам бібліотека імені М.Бажана. Також бібліотека підготувала віртуальну вікторину "Легенди Києва", провела віртуальний мистецький верісаж "Київ на полотні".
Бібліотека імені І.Світличного підготувала віртуальну презентацію книжкової серії "Твій Київ"віртуальну вікторину "Про історію столиці знати кожному годиться", провела майстер-клас з виготовлення гілки каштана "Зелений символ Києва".  
Підготувала віртуальну книжкову виставку "Люблю я місто на Дніпрових кручах" та провела онлайн-конкурс про Київ "Мій Києве-граде" бібліотека №13.
Відеомандрівку "Сила Києва" запропонувала здійснити бібліотека "Солом'янська". Також бібліотека провела віртуальну вікторину "Що ми знаємо про Київ?", запропонувала користувачам майстер-клас з малювання
Бібліотека імені В.Нестайка підготувала віртуальну літературну лоцію  «Pro місто», провела поетичний онлайн-калейдоскоп від читачів «Наша столиця» та оn-line  круїз до дня Києва «Найкраще місто над Дніпром».
"Квіти для рідного міста" - майстер-клас, проведений бібліотекарями БСЧ імені О.Гончара. Дл я ознайомленням з культурним розмаїттям Києва бібліотекарі підготували вебліографічну закладку. 
Бібліотеками Солом'янки підготовлено віртуальні виставки: "Київ - місто архітектурних пам'яток (БСЧ імені О.Гончара), "Місто, одягнене в славу століть" (бібліотека №15), "Мій Київ - моя столиця, ти мій рідний оберіг" (бібліотека "Преображенська"), "Київ - ти для мене диво!" (бібліотека імені М.Реріха), "Величний і незрівнянний Київ" (БСЧ імені М.Лермонтова), "Горжуся Києвом своїм" (бібліотека імені І.Багряного)  
 
Подорож сторінками книг про Київ "Горжуся Києвом своїм" здійснили користувачі бібліотеки імені І.Багряного.
Віртуальну мандрівку "Вулицями рідного Києва" та "Стань часткою проекту "Шукай!" провели БСЧ імені М.Лермонтова і бібліотека імені О.Новікова-Прибоя.
Онлайн-читання "Мій Києве славний, мій граде ясний!" провела бібліотека №15, краєзнавчо-патріотичну онлайн-гру "Люби і вивчай свій рідний край" - бібліотека "Преображенська".
Галерея «ART-Rerikh» бібліотеки імені М.Реріха представила віртуальну художню виставку «Ангели Світлана Грамм»
 
На платформі Публічні бібліотеки Солом’янки відбулася віртуальна екскурсія .Андріївським узвозом, яку провела дослідниця Києва, екскурсовод Владислава Осьмак.

Немає коментарів:

Дописати коментар