Сторінки

БІБЛІОТЕКИ - ЦЕ СВОБОДА. СВОБОДА ЧИТАТИ, СВОБОДА СПІЛКУВАТИСЯ. Ніл Гейман

понеділок, 1 травня 2017 р.

Книга квітня


Леся Воронина. Суперагент 000. Таємниця золотого кенгуру.

Герой детективних повістей, що увійшли до книги ("У пащі крокодила", "Пастка у підземеллі", "Таємниця підводного міста"", "У залізних нетрях" і "Таємниця золотого кенгуру") - нездоланний Суперагент 000 Гриць Мамай - розплутує найзагадковіші злочини, перемагає найпідступніших ворогів і рятує світ від неминучої загибелі, викривши міжнародну терористку бабусю-ніндзя. 
Книжка цікава не лише дітям, а і їхнім батькам, бабусям та дідусям, адже вона сповнена блискучого гумору та іронії. 

"У мене часто запитують - звідки взявся Суперагент 000 Гриць Мамай? І я розповідаю, що в дитинстві страшенно любила пригодницькі книжки. Кінофільми мені теж подобалися, але в них все вже було готове, а книжкових героїв я могла уявляти по-своєму. І, звичайно, переживати усі ті шалені пригоди й фантастичні мандрівки так, ніби все це було зі мною. Згодом історії почали складатися у мене в голові самі собою. Ось, наприклад, ідеш вулицею, в назустріч тобі якась огрядна тітонька, чи дідусь у смішних окулярах, чи білий бультер'єр з рожевим писком. І раптом в уяві виникає картинка, і ти вже точно знаєш, що трапиться з твоїми героями.
У дитинстві та юності я захоплювалася східними двобоями, бо вірила, що часом за добро треба битися. А коли зрозуміла, що сама з усім не впораюся, то вирішила, що створю непереможного супергероя, який вже точно здолає всіх ворогів і відстоїть добро в цілому світі. А щоб Суперагент 000 не був схожий на пам'ятник, я трошки з нього посміялася. Бо вважаю, що людина, котра надто серйозно ставиться до себе і не вміє подивитися на світ з усмішкою, стає нудною і лютою. А ще мені дуже хотілося, щоб усім, хто читатиме "Суперагента 000", було весело!" 
Леся Воронина 

Джерело: nashformat.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар